Končno mi je uspelo sestavit nekakšen potopis 19 dnevnega potepanja po Iberskem polotoku ter delu Francije in Italije. Kaki dve leti sanjanja o moto potovanju na skrajni zahodni konec Evrope - Cabo da Roca na Portugalskem se je v resničnost prelevilo v dopoldanskih urah nedelje 12. septembra, ko sva s fotrom na domačem dvorišču zalaufala - on njegovo Goldo 1500 in jaz mojega VN 900 Classic..... sej ne morem verjet, res gremo!!!
Kmalu prečkamo mejni prehod Fernetiči in se priključimo na italjansko avtocesto proti Veroni ter kasneje Genovi. po nekaj urah več al imanj monotone vožnje se odločim pri Brescii zapustiti avtocesto, a mi je hitro jasno da ne bo šlo... vsakih 200 m krožišče in omejitev 50-70km/h. Povratek na avtocesto pred Piacenzo in nadaljevanje proti Genovi. Genovo obvozimo in se opravimo proti 80 km oddaljenem kraju Ceriale, ravno tako na Italijanski obali, kjer sta nas v kampu Baciccia že pričakovala Sanda in Seba iz Rakeka. Nekaj pirov za dobrodošlico, lahka večerja in spat...
Vstajanje ob 7ih in štart najkasneje ob 9ih je pod Sebatovim vodstvom obveza in zakon, vendar pa je zelo pozorno od njega da vedno vstane prvi in skuha kavico za vse ostale lenobe:)
drugi dan je že bolj zanimiv saj se zapeljemo skozi Monaco..
je znan pod vzdevkom ˝Davčna Nebesa˝ in tako 84% njegove populacije sestavljajo premožni tujci
filmska metropola Cannes
Marseille
Spanje v Aix en Provence v kampu Chantecler





Amfiteater v centru mesta in 10 km oddaljeni akvadukt Pont du Gard

Carcassone. Že od daleč vidiš da je mesto nekaj posebnega. Kraljuje mu srednjeveška utrdba kakršni daleč okoli ni para.


Andora

Glavna panoga v Andori je turizem, saj naravnih bogastev država takorekoč nima, nekaj je še živinoreje in pa seveda trgovine. Nizki davki so razlog da si zalogo cigaret (če kadite) naredite prav v Andori saj so za skoraj tretjino cenejše kot pri nas. cenejši je še alkohol in gorivo ter tehnika.


V polpretekli zgodovini je bila Andora zmešnjava različne arhitekture. k sreči se spet vračajo na bolj očem prijazen ˝hribovski˝ slog:)
Andorra la Vella (glavno mesto)
Barcelona


zjutraj smo se še malo kopali... |
Eden krivcev za suhe rečne struge po Španiji - hektari in hektari rastlinjakov
Lorca
Gibraltar
Takoj za mejnim prehodom je semafor z zapornicami. Zakaj že, saj na drugi strani ni videti tirov... v tem prečno na cesto pristane potniško letalo!?! Okej, sej sem meu občutek da bo nekej posebnega, kaj takega pa vendarle ne ....:) zapornice se odprejo in preko letališke steze se pripelješ na mestne ulice.
Gibraltar je mala zmešnjava narodov. V njem živijo potomci ekonomskih migrantov iz Portugalske, Španije, Italije, Nemčije, Francije, Britanije...
le opic pretirano ne zanima od kje so prišle...
....imajo druge opravke
![]() |
bajker!! |
Tarifa


Castilo de Santa Catalina
Glede na to tablo smo zamudili sezono leta 86´
Mimo huelve nas pot vodi proti portugalski meji ki jo določuje reka Guadiana
Praia da Rocha v Portimau
Ponta da Piedade

Cabo sao Vicente
Portugalska proizvede več kot 50 % plute (v svetovnem merilu)
20 km od mesta Vendas Novas se je fotrova Golda uprla. Domačini v bližnjem baru (še danes sem jim hvaležen) so zrihtali Yamaha servis, ta pa je kasneje kontaktiral s Hondo v Evori. Nenormalno prijazna gospodična na yamahinem servisu nam je uredila spanje v manjšem hotelčku v Vendas Novas, zjutraj pa sem po pogovoru z zavarovalniškim agentom s Triglava dobil prevoz za Goldo in dve osebi do Evore. Sebatu in Sandi ki sta se nas odločila počakati v kampu na Costa Caparici sem takrat tudi sporočil naj nadaljujeta brez nas ker bi se zadeva lahko zavlekla.
Jose Nunes, lastnik Honda centra Motodiana in predstavnik Goldwing kluba Portugalske, se je potrudil in še isti večer je bila Honda v delavnici. Še prej nas je odpeljal do bližnjega kampa in nam priporočil gostilno za večerjo... Neverjeten možak:)
zvečer smo imeli čas za nočni ogled Evore

Ponte vasco da Gama

Prespali smo v Nazareju in zjutraj nadaljevali proti Batalhi

nekončana kapela - cerkev ni bila nikoli dokončana

20 km naprej je Fatima, znano romarsko središče.
Porto


Stari center mesta ob reki Douro, eno najstarejših mestnih jeder v Evropi je tudi zavedeno v Unescu.
V Portu smo se kar zamudili in obetala se je nočna vožnja.
zeblo je....tud fotografa.....:)
Braganca

Kmalu po Braganci zapustimo Portugalsko in se mimo Zamore odpeljemo proti Salamanci.
Salamanca


Zaradi peščenjaka
iz katerega je grajenih veliko stavb v starem jedru je dobila vzdevek ˝Zlato Mesto˝.



V Avili ni kampov zato se v večernih urah odpeljemo v Toledo in tam najdemo kamp El Greco. Spodobno, kot mesto samo.

.
dva riderja iz neke druge zgodbe :) - don Kihot in Sančo
Pansa na trgu Plaza Espana

Mesto je zanimivo, le fehtarji kar malo pretiravajo. Fehtajo vsi, od 5-letnikov pa do starih atov in čisto spodobnih mladih damic. ko da sem miljonar!
Ko smo hoteli postavit šotore je pihalo kot na najbolj vetroven dan v Vipavski dolini. Po ponovnem premisleku smo se odločili za hostel v istem kampu.
Figueres. Rojstno mesto Salvadorja Dalija
Če ste ljubitelj umetnosti, pa tudi če niste, vam ne bo škodil obisk Dalijevega muzeja. V vsakem primeru si ga boste zapomnili saj je bil tip res ekscentrik:)
V bližini je kamp Las Palmeras. Najboljši na naši poti. močno priporočam. Je že tako,da dober glas seže v deveto vas!
Gorges du Verdon
Na Azurno obalo se spustimo pri Canessu in po avtocesti nadaljujemo mimo Nice, Monaka, italijanskega Sanrema in v Imperii poiščemo kamp.Zjutraj vožnja do 100 km oddaljene Genove in obisk akvarija...
....popoldan avtocesta do La Spezie, po stari do Modene in spet avtocesta do Fernetičev. Zadnji del poti od Sežane domov pa v nočnih urah po stari cesti.
Kawasaki je vso pot opravil brez problemov, le na avtocestah je pri pospeševanju nekoliko zaostajal za drugima dvema bombnikoma. Sicer pa ni smisla v tem, da prideš samo s točke A na točko B. Sam smisel potovanja je tudi meni POT, in če ne šibaš po avtocesti karnaprej 150 na uro je to samo tebi v prid, saj več vidiš, več doživiš. Iberski polotok je čudovit, vožnja po nepreglednih ravnicah Španije in Portugalske pa nepozabno doživetje. Ogledovanje znamenitosti, ki so jih ustvarile človeške roke je lahko proti koncu potovanja kar malo utrudljivo, narava pa je vedno tista ki te znova in znova očara. Ob njej pozabiš na vse stroške ki si jih imel s potovanjem, koliko ur si zanj v službi pregaral... denar ob tem izgubi vso svojo vrednost.
Če imaš priliko - naloži kramo na motor in odkruzaj dogodivščinam naproti!!!
Potepali smo se:
![]() |
Seba in Sanda |
![]() |
Marjo in Vilka |
![]() |
Tadej in Tina |
Tadej P.
STROŠKOVNIK :
SPANJE
ITALIJA:
- 20 eur (camp Baciccia, Ceriale)
FRANCIJA:
- 18 eur (camping Chantecler, Aix en Provence)
- 14 eur (nevemkajže, Avignon)
ANDORA:
- 22,40 eur (camping Valira, Andorra la Vella)
ŠPANIJA:
- 22,73 eur (camping 3 estrellas, Gava - Barcelona)
- 19 eur (camping Internacional, La Marina - Alicante)
- 24,50 eur (camping El Pino, Torrox - Malaga)
- 19 eur (camping Torre de la Pena, Tarifa)
PORTUGALSKA:
- cca 15 eur (camping Orbitur Valverde, Lagos)
- 32 eur brez računa:) (soba za 2 s kopalnico - Vendas Novas)
- 17,30 eur (parque de campismo Orbitur, Evora)
- 14,20 eur (parque de campismo Do Valdo, Nazare)
- 17 eur (camping Tres Rios Maravilha, Mirandela)
ŠPANIJA:
- 23,80 eur (camping El Greco, Toledo)
- 32,96 eur (hostel v camp Cuidad de Zaragoza)
- 15,80 eur (camping Las Palmeras, Sant Pere Pescador) - najboljši kamp na poti
FRANCIJA:
- 19,50 eur (camping Chantecler, Aix en Provence)
ITALIJA:
- 11 eur (Camp Exlibris, Imperia) -močno odsvetujem!!!
Povprečni strošek spanja na par cca 19.90 eur, skupaj spanje 358 eur
BENCIN
ITALIJA : 1,33 - 1,46 eur
FRANCIJA: 1,38 - 1,51 eur
ANDORA: 1,06
ŠPANIJA: 1,13 - 1,20 eur
PORTUGALSKA: 1,35 - 1,41 eur
Strošek bencina skupno cca 720 eur
cestnine, mostnine,... 120 eur
ostalo (hrana, vstopnine, parkirnine, nakupi, nepojasnjeno...:) cca 600 eur
stroški skupno: cca 1800 eur
Super !!!
OdgovoriIzbrišizavidam vam !!!